måndag 6 april 2015

Helt knäckt

Den här helgen knäckte jag mitt andra skidpar i min historia. Till min glädje var det ett par som var längst ner i hierarkin. 

Påsken tillbringades för övrigt i norska Flå hos släktingar till Martina. Vi hade tre grymma dagar och spenderade en av dagarna på ett kalfjäll i sol, vindstilla och nypistade spår.

Finaste passet iår.


Om nån vill köpa surkål så har vi bunkrat upp ett lager. (Finns inte i Sverige)



Helt knäckt när jag skulle brilljera lite i lössnön.


Steek


En helt vanlig stockholms vallning.










Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.