fredag 7 november 2014

Snart drar det igång

Äntligen så har jag precis kommit igång med träningen igen efter en veckas förkylning. Dagarna känns som en evighet när man är krasslig.

Även om formen i dagsläget känns en bit bort ska det bli skönt att säsongen snart drar igång. Första tävlingen kommer att gå i Bruksvallarna vecka 47. Där kommer jag att köra två distanstävlingar.

Utrustningen inför vintern är iallafall klar med spannutprovning och slipning. Ska bli riktigt spännande att se hur skidorna går. Imorgon åker jag till Torsby och testar igenom materialet så jag får en första koll. 



Klockrena stavar. Enligt mitt tycke den bästa staven på marknaden när man väger in alla detaljer.


Pjäxorna sitter fint på foten.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.