fredag 5 september 2014

Världsklass cykling

Axeln känns bara bättre och bättre vilket är skönt. Idag kunda jag hålla i styret ordentligt och även stå och cykla vilket jag inte kunde på gårdagens cykeltur. Idag var i princip hela passet antingen uppför eller  utför. 


Rutten blev:

Portal Nous-Palmanova-Calvia-esCapdella-Antrax-Estellencs-Banyalbufar-Puigpunyent-Galilea-Capdella-Calvia-Palmonova-Portal Nous


Gårdagens tur blev:

Portal Nous-Capdella-Puigpunyent-Galilea-Esporles-Palmanyola-Bunyola-Palma-Portal Nous. Stort misstag att åka ner i Palma då det tog ett jäkla tag att ta sig igenom.


Gårdagens fika stopp i Bunyola.

Dagens fikastopp i banyalbufar. Utsikt över havet.

Banyalbufar.

Colastopp i Puigpunyent.

Bra ben idag.








Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.