söndag 10 augusti 2014

Naken-Janne

Idag blev det en lång MTB tur från Lindvallen till Hemus via cykelvasan spåren. Hela turen blev 10,6 mil fördelat på 3:50 h. Det var en otroligt lättcyklad bana där det mestadels var grusvägar och snabba stigar men även en del asfalt. Väl i Evertsberg skulle jag fylla på vattenflaskan och då fick jag syn på en riktig profil, Naken-Janne. Han hade vandrat från Mora


Om två helger är det dags för Vasastafetten och vi kommer att ha ett dam- och ett herrlag med. Vet inte 100 procent viljen sträcka jag ska köra men det lutar åt första som jag har sprungit tidigare.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.