onsdag 20 augusti 2014

Marwe

Det finska märket Marwe har alltid haft ett bra rykte när det gäller rullskidor, främst skate. Hjulen är otroligt slitstarka och det tar många år att slita ner dem. Dock har de ett jäkla problem med att limmet är alldeles för dåligt så materialet på undersidan släpper. Har blivit så på ett par nu. Fick två par nya stommar som jag tror de har nytt limm i. Men det återstår att se.

Nya stommar. 

Rullskidsgraven.



 Bytte även hjul på ett par klassiska rullskidor. Det var dags att pensionera dem.

Det börjar bli fullt på min rullskidsvägg.






Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.