söndag 23 mars 2014

Lilla SS 2014

Helgen har tillbringats i Falun där jag passade på att köra 10 km F under lilla SS. Det är en ungdomstävling som är väldigt stor och som lockar många unga skidåkare från många klubbar runt om i Sverige. Det fanns även en H21 motionsklass som jag åkte. Banorna tycker jag har blivit fantastiska i Falun. Bra åkbackar i tuff terräng.

Föret var dock inte det bästa under våran tävling då det var mycket löst och sörjigt. Det känns som kraften bara försvinner när man tryckte ifrån. Men det blev en bra genomkörare vilket var målet. Nu är det bara ladda batterierna till Årefjällsloppet som går på lördag.



Jag och stakmonstret Johnsson. Foto: Emma Eriksson

Fin utsikt över skidstadion

Resultaten från H21 motion

Martina vill vinna en resa till Brasilien.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.