torsdag 20 mars 2014

Resultat från DM

Igårkväll körde vi en DM-tävling i Ånnaboda. Det var ganska svalt intresse deltagarmässigt men vi som var där hade iallafall roligt. Föret var lite märkligt igår, både i Örebro och Garphyttan var det fuktigt och blött precis innan jag åkte upp på kvällen. Tog med mig ett par ruggskidor och ett par vallade med klister täckt med T-line. Men snön var mycket torrare i Ånnaboda så klistret frös i och ruggen fick jag inte fast. Valde att staka på ruggen de 7 varv som vi körde på konstsnöspåret. (Ingen saxning, bara stakning)

Min plan framöver är att köra Årefjällsloppet och även Fjälltoppsloppet (om jag kan hålla formen god). Jag har valt att inte köra 5-milen i helgen utan jag kör en träningshelg i Falun och en distans på lilla SS på lördag. 

Resultaten från igår:


Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.