tisdag 15 januari 2013

Lite coola bilder från Jizerska

Här är lite coola bilder som florerar på diverse sociala medier.

Patrik Karlsson karlslund
Starten har gått och jag är i mitten av bilden
Fullt ös


team sysarb
Moberg trea på bilden och åker in mot en stabil 36:e plats


 
Henrik Alm var glad efter målgång



Kristina Roberto imponerade och åkte in på en 15:e plats

 
Hockey var nöjd med dagen förutom debaklet i starten när vi kroka ihop och hans stav fick en kyss

Löken trivdes som fisken i vattnet på stadion



Hårdingen som valde att åka på blanka skidor precis som Jörgen Aukland

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.