söndag 7 juni 2015

Servicebilen

Igår var jag och Linus servicemän för våra respektive på tjejvättern med start och mål i Motala. De gjorde det bra och klockades in på tiden 3:43 (100 km). 

Jag har kört Vätternrundan 4 gånger och jag känner mig inte ett dugg sugen på att köra det igen faktiskt. Känner mig ganska klar med loppet.

Mina resultat från tidigare år är:

2009: 7:52
2010: 7:32
2011: 7:12
2012: 7:17

Skulle jag köra den igen skulle jag vilja köra under 7 timmar men känner inget sug efter det för tillfället. Skulle hellre vilja köra nåt bergslopp utomlands som dessutom passar mig mycket bättre.

Precis innan starten på tjejvättern. 


I fredags gjorde jag en supernyttig rabarberpaj alá Colting. Färska rabarber, Smör, Vatten, 2tsk Stevia istället för socker, Potatismjöl, Valnötter, Hasselnötter, Havregryn, Riven kokos. Huvudrätt blev färsk lax med pesto och färskpotatis med grönsaker.


Köpte även två produkter av mitt favoritmärke 2XU.

Köpte även en hållare till pulsklockan som monteras på styret på cykeln för 85kr. 

Dagens intervaller på bana. 12 ggr 400 meter med 45 sek vila mellan.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.