tisdag 9 juni 2015

4 timmar löpning är som balsam för själen

Idag har jag sprungit igenom vildmarksleden för första gången tillsammans med jimmie, linus och martin. Jäklar vad den var fin. Fina stigar, små stigar, svåra stigar, berg, myr osv. Kändes som den hade allt.

Vi startade och gick i mål vid campingen vid slalombacken i Bjursås. Benen klarade sig ganska bra men blev stela mot slutet. Det kommer förmodligen bli fler turer hit framöver. Hela rundan tog 3:53 och var 35,2 km med 890 höjdmeter.

Bosseljimmies instagram där vi är på toppen av ärtknubben.

Pulskurva kontra banprofil.

Hela rundan.


Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.