fredag 15 maj 2015

4:e cykelpasset

Idag körde jag årets fjärde cykelpass. Nu kan jag hålla ordentligt i styret men bara sittandes. Vanligvis brukar jag stå och cykla väldigt mycket. Det går framåt iallafall.

Rutten blev följande:

Falun- Smedsbo- Rexbo- Romma- Hisvåla- Sågmyra- Bjursås- Grycksbo- Österå- Falun.

Sträcka: 88,6 km
Tid: 3:12 effektivt
Höjdmeter: 745 m
Vind: motvind

Katusha kläderna gör att man ser snabb ut.


Obligatoriska fikastoppet i Sågmyra.

Invigde nya cykelvägen från Grycksbo till Falun.



När pulskurvan ser ut såhär är det dax att byta batteri i pulsbandet.


Dagens rutt.


Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.