lördag 14 februari 2015

Långlopp imorgon

Imorgon är det dags för ett 40 kilometer långt wadköpingslopp. Ett lopp som går på hemmaplan i Ånnaboda. Det är rätt bra startfält med och ganska öppet om platserna. Det finns ingen given segrare på förhand utan det är många som kommer vara med och slåss om pallplatserna imorrn. Banan är omgjord för hur den skulle vara från början. Vi kommer köra tre varv på ovanslingan som ni ser i bilden nedan innan vi vänder tillbaks till Ånnaboda

Vädret ser ut att bli 1-2 grader kallt. Ska strax upp och testa igenom bana och skidor.

Fem favoriter: Kalle Gräfnings, Lars Suther, Dan Moberg, bröderna Impola.

Joker: Filip Danielsson och Erik Wickström

Utmanare: Jag, Linus Larsson, hockey, Patrik Johansson, Anders Solin, Martin Holmstrand, Peo Svahn, Robert Eriksson, Stefan Sunnerberg, Tobias Hansson och Oscar Bergström.







Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.