söndag 7 december 2014

Hemma i Falun

Det blev en härlig helg i grönklitt där jag körde fyra pass plus testning av skidor. Igår (lördag) var det kallgrader och så mycket som -10 grader på eftermiddagen. Idag(söndag) var det någon minus första timmen sen blev det plus och blött. 

Överlag är jag nöjd med helgen förutom att jag kände lite obehag i axeln. Jag kommer därmed lägga i en växel till och köra mer rehab igen. Så kommer det förhoppningsvis kännas bättre framöver.

Testade whitebase skidorna som var klockrena i det blöta föret. Lade ett lager grön klisterspray i botten och Rossa special över och det blev riktigt bra.


Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.