måndag 4 augusti 2014

Pulsklocka Till Salu

Nu kan ni göra ett klipp och köpa en pulsklocka till ett otroligt bra pris. Den är helt oanvänd och jag vann den under stockholm Challenge.

Det är en Suunto M5. Såhär beskrivs pulsklockan på Suuntos hemsida..

"Suunto M5 är pulsmätaren för hälsoentusiaster. Den tillhandahåller smarta råd och anpassningsbara träningsprogram som baseras på personliga data. Suunto M5 mäter pulsen och ger detaljerade analyser och feedback som t.ex. kaloriförbrukning och råd om träningsintensitet, både under och efter träningen. Kompatibel med Suunto POD-enheter för hastighet och distans."

Pris: 700:- ord pris 1100:-



Kontaktuppgifter:

karlsson_orebro@hotmail.com

Det bästa är om den kan hämtas i Falun.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.