torsdag 19 juni 2014

Tillbaks på svensk mark

Nu är jag tillbaks till Sverige och Falun igen. Det blev ett tufft läger och bitvis var man väldigt sliten. Förutom härlig skidåkning körde vi även ett intervallpass på rullskidor upp till juvasshytta. 15 km lång backe som bitvis var riktigt brant. Otroligt bra stigning som var mäktig att bestiga. 

Sammanlagt körde vi tre hårda intervallpass och resten distans och styrka. Sognefjell var ett klockrent ställe att ha läger på. Kanon förhållanden för både skidor och rullskidor men även löpning.

Några sista bilder från lägret:

15 km uppför på rullskidor. En av de mäktigaste stigningar jag åkt. Kalle, Martin, Maria, Linus och jag.


Jag och Linus på toppen. Glada men trötta.



Lite styrka fick bli sista passet innan avförd. 


Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.