fredag 28 februari 2014

NA-TV

Var med i ett inslag i NA-TV angående Vasaloppet. Måste poängtera att senaste prognoserna ser faktiskt ljusare ut än vad det sett ut förut. Därav hoppas jag att det inte kommer att bli så blött som jag säger i inslaget. Jag tror att om det håller sig på rätt sida 0:an (alltså minus) kommer det bli betydligt bättre och roligare förutsättningar. Verkar som arrangören har gjort ett jättebra jobb och de senaste som jag hört från spåren är att det ser bättre och bättre ut.

Jag är fortfarande kvar på hemmaplan och kommer att åka upp tidigt imorgon och testa skidor på sista tredjedelen av banan. Sedan kommer jag ladda med karlslundarna fram tills starten på söndag.


Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.