onsdag 22 januari 2014

Tour de KIF

Idag har vi i klubben kört säsongens första deltävling i Tour de KIF. Dagens distans var 10 km Klassiskt. Kom ett 15-tal åkare till start. För min egen del gick det okej. Utan att ha sett några resultat och varvtider kändes det som att jag körde bäst på första varvet, sämst på andra varvet och bra på tredje och fjärde.

De här träningstävlingarna är perfekt fartträning eftersom man oftast kan tagga igång lite extra när nummerlappen sitter på.

Hemsida: Tour de KIF

Simon och Sjögren



Tryck och njut

Jag in action

Ny dräkt och ny mössa.

Örebros bästa bagare.

Stakkungen och Fritz


Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.