söndag 27 januari 2013

Bilder från SM

Gjorde mitt livslopp idag på SM i Falun. Är sjukt glad att kunna prestera så bra som en 7:e plats med tanke på åkarna som var med. Banan var riktigt rejäl med både uppförsbackar och nedförsbackar som satte oss åkare på prov. Kommer med ett lite längre inlägg imorgon. Här nedan följer lite bilder över dagen....

SM 15 km F Resultat

Nerikes Allehanda artikel




Patrik Karlsson
Jag och Linus testar lagg innan start. Sagolikt bra lagg blev det tillslut







Mördarbacken
 
Under banans lopp nånstans. Tryccck njuuut!




Calle Grape var imponerad:)
 
Pallen bestod inte av några duvungar. 2:a Richardsson, 1:a Johan Olsson, 3:a Marcus Hellner 



Jag hälsar på kungen


Topp nio

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.