torsdag 13 september 2012

Nya carbonspjut

Igår fick jag årets Fischer RSC Carbonlite levererade, 2 par klassiska och ett par skejt. Inatt drömde jag på riktigt att jag var ute och testa dessa skidor. Jag hoppas de går lika bra som i drömmen för då kommer der gå fort i vinter:) Iår blir första gången som jag kommer ha ett par renodlade långloppsskidor med lite extra hög spannhöjd. Ska bli riktigt roligt att få testa dessa tidsnog.

Idag drar jag på läger med klubben till Idre där vi ska vara till söndag. Det jävliga är att jag har varit sjuk sen klubbens race förra veckan och jag har precis blivit frisk. Känner mig lite avtrubbad och lite väl tajt att åka på läger egentligen. Men jag gör det ändå och får se om jag eventuellt kortar ner nåt pass.

Planen är att vi ska köra
Fredag: A1 rullK + A3 skidgång
Lördag: A3 rullK långa+ A1 löp långtur
Söndag: Myrintervaller, där kommer jag byta ut mot shöjting.


Nya rullskidsholkar är det som gäller när det blir läger på höstkanten


3 * Fischer RCS Carbonlite

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.