onsdag 20 juni 2012

Full hand

Idag blev det en bra träningsdag. Allt började med löpning i vackra Ånnaboda. Hade nästan glömt bort hur fint det är. Bilderna nedan är från passet. Hela passet tog 2:15 och kan medge att det känns lite stelt i kroppen .

Eftermiddagspasset tillbringade jag med den flygande halländaren Andreas Lundblad som är i Örebro några dagar och även min nya vapendragare Frank Kiereck. Vi körde från venarondellen och bort på käglanvägarna mot Fellingsbro. Fick faktiskt slita rätt skapligt för att hänga med kraftverket från Glanshammar. Det var väldigt fina vägar därborta och kommer nog bli fler pass belägna dit. Hela passet tog 2:45 vilket innebär att jag fick en full hand idag. Skapligt bra träningsdag med andra ord!


Storstenen vid Storstenshöjden



Utsikt från toppen av Falkaberget



Rullskidbanan runt ånnabodasjön



Ånnabodasjön



Förfallet hus mellan Ånnaboda och Hultasjön





Ånnabodasjön igen



Bergslagsledens fina stigar.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.