tisdag 29 maj 2012

Idag gick det fort på Uno Tour

Då har jag kört en etapp i Uno Tour igen. Riktigt roligt var det och vi var ett 30-tal som stallde oss på startlinjen till denna träningstävling. Vi körde Fellingsbro rundan och den var cirka 5 mil lång. Precis efter starten kände jag att benen var lite slitna sen helgen men tycker det släppte efter hand och överlag var jag pigg hela vägen. Efter vändningen kom det två backar relativt tätt inpå varandra där jag tänkte trycka på det jag hade för att spräcka upp klungan lite. Vilket det också gjorde och på toppen var det jag och sju andra hungriga cyklister som körde vidare. Det gick riktigt fort därifrån och vi körde som dårar ända in till upploppet. Väl på upploppet är cyklisterna väldigt snabba och jag får vara nöjd över att jag är med de in. Jag är ialf nöjd med hur kroppen kändes och det var en bra genomkörare.
För övrigt är jag riktigt nöjd över att bild nr 3:)



Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.