torsdag 13 november 2014

Fart klassiskt

Idag blev det ytterliggare ett förmiddags pass i fartens tecken. Men den här gången körde jag klassiskt. Jag tycker det är tungt före i tunneln. Snön har blivit torrare och kan liknas lite som tjärv snö. Det skulle vara intressant att testa lite olika rillar men tyvärr har jag inte med mig några verktyg. Men det är ändå kanon att den finns just nu. Det är verkligen skönt och bra att träna på vardagarna när det inte är så mycket folk.

Passet blev ialfall 8 st 70/20 stakning, sedan höll jag tävlingsfart 4 hela varv. Skidorna gled inte lätt idag och jag fick kämpa. Känslan ändå okej.



Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.