onsdag 4 juli 2012

Träningen tar sig...

Är precis hemkommen från ett lite längre rullskidspass med starka Frank Kiereck. Turen vi körde var Karlslund -banvallen - Garphyttan - Frösvidal - Närkes Kil - Billingen -Eker - Golfbanan - Karlslund.
Vi klockade in på 2:22 h med två vätskestopp och ett 7 minuters stopp i Närkes Kils lanthandel:) Samma vända hade vi 2:32 på för så sent som en vecka sedan.

Frank var heltaggad idag och pulsmässigt hade jag 145 i snitt och 170 i max. Rätt skapligt:-) Vi kommer köra fler sånna här pass och det är bara att haka på om ni vill ha en bra överkroppsgenomkörare.

1 kommentar:

Ekberg sa...

Gött att du är igång igen! Kör hårt!

Om mig

Mitt foto
Här kan man följa mig i min framfart i skidspåren. I dagsläget bor och pluggar jag på högskolan Dalarna. Jag ingår i Dala Sports Academy vilket gör det möjligt att kombinera elitidrott med högskole studier.